Hari ni kena bangun awal, sebab nak bawak vios gi servis. Sepanjang aku menjadi tuan kepada sebuah toyota ni, satu je tempat yang aku pernah pergi utk servis kereta aku tu. Service Center Shah Alam. Customer lounge diorang memang rock. ada banyak sofa yang lembut dan selesa, ada lcd tv 42″, ada astro, ada wifi percuma, minuman percuma dan NASIK LEMAK percuma… Jadi, kalau kamu ada kereta toyota, sila lah bawa kereta kamu ke pusat servis ini.

Nasi Lemak. Kopi. Mini 9.

Nasik lemak dia sedap ooo… 😉

Advertisements

4 Responses to

  1. bali says:

    Wah dah pakai Vios ke.

  2. bali says:

    Lagi satu kenapa tak angkat Macbook baru hehe.

  3. izzat says:

    haha. baru 3 bulan. macbook on the way. itu dell inspiron mini 9. yang itu pun rocks juga!

  4. sue says:

    errr.. kolo bukan toyota can service there arrr?????

    the nasik lemak look so sedap indeed

    heeh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: